Tips voor het kiezen van een led displayReclame voor je bedrijf wordt vandaag de dag natuurlijk steeds belangrijker om jezelf zichtbaar te kunnen maken en ook houden. Dit is niet alleen van belang voor je naamsbekendheid, maar logischerwijs natuurlijk ook voor je potentiële klanten en dus omzet. Ondanks het feit dat adverteren via het internet tegenwoordig ontzettend makkelijk is en je ook direct de juiste doelgroep kunt bereiken, zijn er veel meer manieren om dit te kunnen doen. Eén van die manieren is het gebruik van een led display. Dit is een display waarop jij gedurende de hele dag en zelfs ‘s nachts een bepaalde boodschap tot uiting kunt brengen. Hierbij moet je bijvoorbeeld denken aan acties en eventuele andere zaken die van belang zijn voor jouw (potentiële) klanten. Omdat de keuze betreffende led schermen best lastig kan zijn, hebben we een aantal tips voor je. Bepaal de locatie van je led displayWanneer jij nog niet weet waar jij je led scherm zou willen plaatsen, dan is het eerst belangrijk om hier goed over na te denken. Je hebt namelijk tal van mogelijkheden als het gaat om afmeting, kwaliteit en tal van andere zaken. Zorg er dus voor dat jij weet waar jij je scherm zou willen plaatsen. Het kan zijn dat je ervoor kiest om je led scherm bijvoorbeeld in de etalage te hangen en zo de meest recente acties aan de voorbijganger wilt kunnen laten zien. Ook kan een led scherm praktische informatie bevatten, zoals openingstijden of een afgesloten route. Kortom, de locatie is bepalend voor het verdere vervolg van de uiteindelijke keuze. Bepaal het formaatNadat jij je positie hebt bepaald, is het goed om na te denken over de afmeting van je led display. Het is immers wel van belang dat mensen het goed kunnen zien. Vind je het lastig om te kunnen bepalen welke grootte voor jouw van belang is? Dan is het verstandig om te experts van Leddisplayexpert te raadplegen. Leddisplayexpert kan je namelijk perfect helpen met de uiteindelijke keuze voor jouw led scherm. Je hebt er immers niets aan, dat wanneer mensen langslopen eerst goed moeten kijken wat er nu daadwerkelijk op wordt vermeldt. De kracht van deze boodschap is juist dat je deze snel leest en in je op neemt. BudgetUiteraard valt en staat alles met het budget. Je kunt namelijk nog zoveel wensen hebben, maar wanneer je budget dit niet toelaat, zou je toch andere keuzes moeten maken. Zo bieden led schermen de mogelijkheid om met elkaar te verbinden, waardoor je een enorme videowall kunt creëren. Super gaaf natuurlijk voor bijvoorbeeld een groot evenement, maar voor in een winkel is het wellicht ietwat ‘to much’. Zorg er daarom dus altijd voor, dat je voor jezelf weet waar jij het scherm wilt positioneren, zodat je op basis daarvan het benodigde formaat kunt bepalen. Zoals je kunt zien, is het kiezen van het juiste ledscherm om je uitingen goed op tot z’n recht te laten komen wat uitdagender dan je aanvankelijk hebt gedacht. Toch neemt dat niet weg dat het absoluut een toevoeging is aan jouw marketing strategie!
|